Annonce
Billund

25 års jubilæum: Erik Smidt Holm

Erik Smidt Holm. PR-foto

Jubilæum: Erik Smidt Holm, Hejnsvig, har fredag 17. januar været ansat i Modulex Gruppen i 25 år.

Jubilaren blev tilbage i 1995 ansat på lageret hos Modulex A/S, hvor han med sin baggrund som tømrer blandt andet fremstillede trækasser til forsendelse. Et par år senere flyttede Erik Smidt Holm til det daværende danske datterselskab Modulex Danmark A/S, hvor man havde egen færdiggørelsesafdeling. Han var i de næste fire år en del af dette team samtidig med, at han assisterede Modulex Danmarks faste montør med installation af skilteløsninger.

I 2001 besluttede Modulex A/S at centralisere alt tekstning hos moderselskabet i Billund, og Erik Smidt Holm blev en del af det daværende Central Tekstning. Denne del er senere splittet op. Udover en ganske kort afstikker til silketryksafdelingen har han siden 2001 været en del af færdiggørelsesteamet, som tekster, samler og pakker skilteprodukter.

Erik Smidt Holm har i en årrække fungeret som fællestillidsmand for sine kolleger i virksomheden. Gennem alle år har Erik Smidt Holm, med sin rolige og tillidsvækkende måde at være på og sine mange års erfaring i virksomheden, været en meget vellidt og værdsat medarbejder og kollega, lyder det fra virksomheden.

Jubilæet fejres med en åben reception hos virksomheden fredag 17. januar kl. 12.30-13.30.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Læserbrev

Mens regeringen tøver, holder danskerne i kø

Læserbrev: Omtrent fire måneder er der gået, siden den socialdemokratiske transportminister, Benny Engelbrecht, proklamerede i JydskeVestkysten, at han for længst er trukket i arbejdstøjet, og at der fra regeringens side bliver arbejdet hårdt på en ny infrastrukturplan. Noget vi i Venstre selvsagt var glade for at høre. Nu er der som sagt gået over fire måneder, og på kalenderen står der 2020. Mere end et halvt år er gået, siden Socialdemokratiet flyttede ind i regeringskontorerne, og danskerne er endnu ikke stillet en infrastrukturplan i udsigt. Mens trafikken på de danske veje snegler sig afsted, og borgere og virksomheder bruger mere tid på kø og trængsel, kan transportministeren end ikke sætte et årstal på en ny infrastrukturplan. Alle os sydjyder må således gå rundt i uvished – vi ved ikke, om vi er købt eller solgt. Og uvisheden skaber selvfølgelig bekymring. For hvad skal der ske med Ny Midtjyske Motorvej? E45/E20 ved Kolding? Rute 11 fra Korskro til Varde? Eller for den sags skyld opgraderingen af Rute 11 til Tønder? Ingen ved det. Sidste år kom vi i Venstre i mål med en aftale om at investere mere end 110 milliarder kronet i vores infrastruktur frem mod 2030. Investeringer, som ville sikre vækst og bosætning over alt i Danmark. Derfor er det mildest talt bekymrende, at vi i Sydjylland ikke kan vide os sikre på, om de investeringer, som vi i Venstre var med til at aftale, overhovedet bliver til noget. I Venstre vil vi arbejde for, at vi hurtigst muligt bliver indkaldt til forhandlinger om en infrastrukturaftale. Vi kan ikke vente længere. For når borgere og virksomheder holder i kø koster det samfundet 20 milliarder kroner om året. Derfor er en god og sammenhængende infrastruktur helt grundlæggende for fortsat vækst og udvikling. Noget som er altafgørende, hvis vi skal investere i velfærd og grønne løsninger. Så alt imens regeringen har skudt endnu et løfte til hjørne, må vækst og udvikling sættes på pause.

Annonce