Annonce
Sport

AGF ophæver kontrakten med Youssef Toutouh

Ifølge AGF er midtbanespilleren og klubben enige om at ophæve kontrakten, der ellers løb frem til sommer.

AGF og Youssef Toutouh går hvert til sit et halvt år før planlagt.

Superligaklubben skriver på sin hjemmeside, at den i enighed med Toutouh ophæver midtbanespillerens kontrakt, der ellers løb frem til sommeren 2020.

Dermed blev det til halvandet år i den aarhusianske klub for 27-årige Toutouh, der i efteråret var udlejet til norske Stabæk.

For AGF nåede den danske fodboldspiller 15 kampe med et enkelt mål til følge.

- Det er på ingen måde gået, som vi havde håbet med Youssef, som vi må erkende ikke har levet op til de forventninger, vi havde til ham, da han kom til Aarhus.

- Trods sit store talent har Youssef haft for langt til spilletid. Så derfor har vi fundet det bedst for alle parter, at vi nu ophæver aftalen, så Youssef kan finde et sted, hvor han kan få kontinuerlig spilletid på førsteholdsniveau, siger sportschef i AGF Peter Christiansen til klubbens hjemmeside.

Youssef Toutouh har tidligere spillet i Hvidovre, FC København og Esbjerg.

AGF ligger i øjeblikket nummer tre i superligaen med fire point ned til Brøndby på fjerdepladsen.

/ritzau/

Annonce
Læs nyheden på AGF''s hjemmeside
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Læserbrev

Mens regeringen tøver, holder danskerne i kø

Læserbrev: Omtrent fire måneder er der gået, siden den socialdemokratiske transportminister, Benny Engelbrecht, proklamerede i JydskeVestkysten, at han for længst er trukket i arbejdstøjet, og at der fra regeringens side bliver arbejdet hårdt på en ny infrastrukturplan. Noget vi i Venstre selvsagt var glade for at høre. Nu er der som sagt gået over fire måneder, og på kalenderen står der 2020. Mere end et halvt år er gået, siden Socialdemokratiet flyttede ind i regeringskontorerne, og danskerne er endnu ikke stillet en infrastrukturplan i udsigt. Mens trafikken på de danske veje snegler sig afsted, og borgere og virksomheder bruger mere tid på kø og trængsel, kan transportministeren end ikke sætte et årstal på en ny infrastrukturplan. Alle os sydjyder må således gå rundt i uvished – vi ved ikke, om vi er købt eller solgt. Og uvisheden skaber selvfølgelig bekymring. For hvad skal der ske med Ny Midtjyske Motorvej? E45/E20 ved Kolding? Rute 11 fra Korskro til Varde? Eller for den sags skyld opgraderingen af Rute 11 til Tønder? Ingen ved det. Sidste år kom vi i Venstre i mål med en aftale om at investere mere end 110 milliarder kronet i vores infrastruktur frem mod 2030. Investeringer, som ville sikre vækst og bosætning over alt i Danmark. Derfor er det mildest talt bekymrende, at vi i Sydjylland ikke kan vide os sikre på, om de investeringer, som vi i Venstre var med til at aftale, overhovedet bliver til noget. I Venstre vil vi arbejde for, at vi hurtigst muligt bliver indkaldt til forhandlinger om en infrastrukturaftale. Vi kan ikke vente længere. For når borgere og virksomheder holder i kø koster det samfundet 20 milliarder kroner om året. Derfor er en god og sammenhængende infrastruktur helt grundlæggende for fortsat vækst og udvikling. Noget som er altafgørende, hvis vi skal investere i velfærd og grønne løsninger. Så alt imens regeringen har skudt endnu et løfte til hjørne, må vækst og udvikling sættes på pause.

Annonce