Annoncørbetalt indhold

Bluebeam er genvejen til det gode byggeri - Her kan du blive klogere

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Byggebranchen oplever stor efterspørgsel i disse dage. Det gælder både nyopførte byggerier, ligesom det også påvirker håndværkbranchen, hvor folk efterspørger fagfolk til forskellige renoveringer. Det er sket som konsekvens af COVID, hvor folk har været derhjemme. Nu skal der ske nyt!


Annonce

Der bygges nyt og stort i øjeblikket

I hele Danmark bliver der bygget i stor stil. Det er alt fra lejlighedskomplekser til erhvervsbygning, som skyder op rundt omkring. Det skyldes efterspørgslen og det stigende boligmarked, hvor priserne bare vokser og vokser. Derfor har mange set lyset i at investere i denne branche. Enten i boliger eller hele komplekser.


Når man opfører større byggerier, kan man fordel bruge værktøjer, som gør processen lettere.


Ét byggeprojekt – mange involverede parter

Overskriften siger det hele. Byggeprojekter er ofte rigtig store og omfattende. Det betyder ligeledes, at man involverer rigtig mange parter fra forskellige brancher. Det stiller store krav til de forskellige parter, og i særdeleshed til den byggeansvarlige, som skal få alle parter til at arbejde sammen, så resultatet bliver bedst muligt.


Derfor handler det om at skabe en fælles plan, som alle skal følge, så man overholder deadlines og aftaler, som kommer undervejs.


Bluebeam hjælper dit byggeri på vej

Bluebeam er et redskab, som er skabt til større processer, herunder byggeprojekter. Det giver mulighed for at arbejde digitalt på tværs af brancher og teams i realtid. Her er det muligt at koordinere diverse processer, og giver ligeledes muligheden for at gå tilbage i tid for at se det aftalte i den givende situation. På den måde opstår der ingen løse ender, da alle kan tilgå kommunikation og planlægning for at blive klogere på den givende situation.


Platformen er ligeledes en hjælp til diverse håndværkere og fagfolk på pladsen, som konstant kan holde sig opdateret på, hvad der skal foregå, og hvor langt man er i processen. Det sikrer en transparens for alle parter, som kan holde sig ajour.


Byggeprojekter lige efter planen

Hvem vil ikke have det? Et byggeprojekt er en proces, hvor mange dele kan gå galt. Det kan have alvorlige konsekvenser for det samlede byggeri, som i sidste ende kan koste rigtig mange penge. Hver dag byggeriet går over tid, koster det enormt mange penge for personerne bag. Derfor er det alfa og omega, at man samarbejder og kommunikerer ordentlig på tværs af teams og personer på projektet. Hvis man gør dét, vil man være nået et langt stykke af vejen, og derved undgå problemer – eller formindske mulige problemer.


Stor efterspørgsel på håndværkere

Som nævnt er der også stor efterspørgsel på håndværkere i Danmark, og dette skyldes COVID-19, hvor folk har tilbragt mange timer i deres bolig og tænkt: ”Nu skal der ske noget nyt!”. Folk er blevet trætte af deres personlige rammer, hvilket nu skaber en øget efterspørgsel på håndværkere, som skal ordne små og større projekter ude i de danske hjem. Derfor er der mangel på håndværkere, hvilket har givet lang ventetid i forskellige tilfælde.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.