Annoncørbetalt indhold

De nye hos det nye Volkswagen Sønderborg

Mogens Tryk Kastbjerg, direktør i Volkswagen Sønderborg, er helt bevidst om værdien af at have en lokal kundeskare til de Volkswagen, han har på hylderne på Ringgaden i Sønderborg – men også om, at det er en lokal loyalitet, som forpligter. Her er de fleste af de ansatte samlet.
For Volkswagen Sønderborg er salget af biler til lokalbefolkningen også noget, der forpligter den anden vej.
Annonce
Annonce

Kært barn har mange navne.

P. Borne eller Next Mobility, hvad er navnet? For de ansatte på Ringgade 211 er der ingen tvivl; de er en del af det nye Volkswagen Sønderborg. Der er kommet nye ansigter, men også stadig en go’ del af DNA’et fra tidligere forhandlere og enkelte ansatte, som har været med i mange år. Det seneste år er der sket en del, der er blevet malet, ryddet op og gennemgående lavet forskellige ændringer for at få det nye hold spillet godt sammen og sørget for, at omgivelserne matcher de dygtige medarbejdere.

Volkswagen går i offensiven på elbilmarkedet. Flere af bilerne vil tanke strømmen i Sønderborg – fire kunder har allerede forudbestilt den næste elbil.
Annonce

Den lokale opbakning betyder alt.

- Man kan ikke være noget i Sønderborg uden at yde noget til byen. Man skal gøre sig fortjent til stærk lokal opbakning, siger Mogens Kastbjerg, direktør i det nye Volkswagen Sønderborg: - Der er en gensidighed, som betyder meget for området. Vi er hinandens forudsætning. Sådan tror jeg der er mange, der tænker i Sønderborg og omegn. Området har store stærke industrivirksomheder, som sponsorerer, bakker op, tager ansvar. Det er en del af kulturen i byen, Man skal yde noget, for at være en del af byen. - Det er bestemt ikke ligegyldigt, hvor man engagerer sig, og at man gør det. Volkswagen Sønderborg er en lokalforankret butik med mange ansatte fra det lokale område og fremtiden vil også bringe flere investeringer i det lokale foreningsliv og udvikling af kulturelle tiltag, siger han.

Annonce

Ordentlighed og service er nøgleord

- Jeg synes, der er et fint match på de biler, vi sælger, og det bilhus, vi gerne vil fremstå som. Der er en grundighed og ærlighed og kvalitet over en Volkswagen, som vi hver dag søger at efterleve både i form af service, salg, pladeværksted og ansatte helt generelt. Vi skal være professionelle og sikre, at der er et fint match mellem os og det, vi sælger, siger Mogens Kastbjerg: - Vi har rigtig stærke kompetencer i huset, og det gør os i stand til at levere en grundighed og kvalitet både på eftermarked og i opretning, siger han.

Annonce

El-biler rykker

Volkswagen Sønderborg har store forventninger til introduktionen af den første model af ID familien i form af ID3. Herefter vil der komme en bølge af medlemmer til den nye Volkswagen familie. Indtil videre har Volkswagen været introduceret til el-bilsmarkedet i form har E-up og E-Golf som nu viger pladsen for ID3 og dens efterfølgende modeller. - Det bliver spændende, og vi synes, vi er klar til næste etape af E-Mobilitet. Vi har pt. 6 ladestationer på matriklen og glæder os til at byde de ”nye” kunder velkommen. Indtil videre har 4 kunder forudbestilt ID3 i Sønderborg, siger Mogens Kastbjerg.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.