Annoncørbetalt indhold

Derfor skal du bibeholde dine gode vaner

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Vi kender det efterhånden alle. Verden er ramt af corona, så friheden som vi er så vant til er blevet indskrænket. Muligheden for at se venner og familie, samt muligheden for at gå i skole eller på arbejde er stærkt begrænset. Dagene kan nemt flyde sammen, og det kan være enormt svært at holde engagement og motivation. Det kan være sværere at stå op og få noget ud af dagen, når man i realiteten ikke behøver at gøre andet, end at tage computeren over på skødet i sengen. De fleste af os er ved at være godt træt af det, men vi bliver alligevel nødt til at hænge i lidt endnu. Vi har her samlet nogle gode råd til, hvordan du kan gøre det lidt nemmere for dig stadig at komme op og få noget ud af dagene - som før corona.


Annonce

Sørg for at være så veloplagt og klar som muligt

Hvis man har for vane at stå op lige før man skal møde online, skippe morgenmaden og lade natbukserne forblive på, så kan det være en god idé at ændre dette. Man er meget mere veloplagt, hvis man står op i ordentlig tid, spiser morgenmad og gør sig i stand, inden du møder. Se det lidt ligesom at du skal møde fysisk op i skole eller på arbejde. På den måde kommer du til at føle dig mere veloplagt, og føle at dagen er startet. Det føler du ikke, hvis du blot vælter ud af sengen og tænder for skærmen med det samme. Det kan være du tidligere har haft nogle gode morgenrutiner - forsøg at komme tilbage til dem. Måske du skal indføre nogle nye, for at forny det hele lidt. Om du går i bad om morgenen eller aftenen, kan det være fint at få liv i kroppen, hvilket du blandt andet kan gøre ved at påføre huden lidt fugt, som du nemt kan gøre ved at benytte en ansigtscreme eller CBD olie, som du sagtens kan købe online, hvis du helst vil undgå for meget kontakt med andre mennesker.


Motion, motion, motion

Det kan ikke komme som nogen overraskelse, at motion er sundt for dig. Men vidste du, at god motion og bevægelse ofte giver en fornyet energi til kroppen, som i mange tilfælde kan afhjælpe din mangel på både energi og motivation? Alle former for motion kan hjælpe din fysik, for når du motionerer frigives serotonin, som får dig til at føle dig godt tilpas i kroppen. Derudover kan motion også hjælpe dig med at sove bedre om natten, fordi du er fysisk træt, når du går i seng. Dette er vigtigt, hvis du sidder ned hele dagen med arbejde eller studie. Søvn spiller en kæmpe rolle i kampen for en mere tilpas krop, så to ting som er vigtige at prioritere i din hverdag er den daglige motion og din søvn. Når man dyrker motion, sætter man også tit de mange tanker lidt på pause, fordi man nærmest meditativt fokuserer på noget helt andet, hvilket kan være en god afledningsmanøvre, hvis hovedet er fyldt efter en lang dag.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.