Annoncørbetalt indhold

Det nye Volkswagen Aabenraa vil sælge den næste bil på service og værkstedskvalitet

Større synlighed og fylde i nærområdet er vigtig for Volkswagen Aabenraa, som blandt andet derfor støtter lokale sportsforeninger som badminton og fodbold og er sponsor for SønderjyskE Håndbold.
For Volkswagen Aabenraa er service den parameter, hvor man kan gøre den største forskel. Det kan kunderne mærke.
Annonce

Denne artikel er sponsoreret

For Volkswagen Aabenraa er service den parameter, hvor man kan gøre den største forskel. Det kan kunderne mærke.

Et af de helt store koryfæer fra den amerikanske bilindustri, Lee Iacocca, var præcis til at sætte ord på værdien af en god kunderelation. ”Du sælger ikke en kunde én bil. Du sælger ham de næste fem biler”, sagde Iacocca. Hans tilgang var at levere en bil, der levede op til forventningerne og gerne lidt over – men først og fremmest at levere en service ud over det sædvanlige. Det er helt parallelt med tilgangen fra Volkswagen Aabenraa, siger afdelingsleder Rune Nørgaard: - Volkswagen har stort kundefokus som udgangspunkt – vi har ambitioner om at give den et ekstra nøk, siger han.

Volkswagen giver fuld gas på elbilerne i år, blandt andet vil den nye ID3 komme til at fylde meget som et elektrisk bud på en bil i Golf-klassen. Den og alle de andre el-biler kan man blive klogere på med arrangementer ved Volkswagen Aabenraa.
Annonce

Værkstedet sælger

Selvom et bilkøb ender i en slutseddel, så er det mere begyndelsen end slutningen for Volkswagen Aabenraa: - Det er der, relationen begynder. Vi kan være nok så gode sælgere; hvis ikke vi kan levere en service efterfølgende og kan sikre, at kunden vedvarende har en god oplevelse, så er vi ikke nået i mål, siger Rune Nørgaard: - Derfor er det vigtigt, at værkstedet er på dupperne. Ikke bare på den bilfaglige kompetence, men også at man forstår vigtigheden af at være en del af totaloplevelsen. Så man kan sige, at salgsafdelingen sælger den første bil, og værkstedet sælger de næste fire, siger Rune Nørgaard.

Annonce

Brede kompetencer

Volkswagen Aabenraa er en del af Next Mobility-kæden af Volkswagen-forhandlere på tværs af det syd- og sønderjyske. I fællesskabet er også forhandlerne i Tønder, Haderslev, Ribe og Sønderborg, og de fem afdelinger har tilsammen både kompetencer og volumen til at gøre noget ekstraordinært. - Vi har stærke kompetencer blandt de 15 kolleger her i Aabenraa, hvor vi er fuldt autoriseret til at servicere Audi og Volkswagen. Vi har egne specialteknikere, og derudover har vi mulighed for at trække på specialkompetencer fra de øvrige afdelinger, siger Rune Nørgaard.

Annonce

Lokal sponsor

Afdelingsfællesskabet er et plus for kunder og medarbejdere, men kæde-tilgangen påvirker ikke den lokale synlighed og opbakning. Det er centralt for Volkswagen Aabenraa at være en del af byen og området og fylde noget. Derfor er man blandt andet lokal sponsor for badminton og fodbold: - Vi ser en stor værdi i at have en lokal tilstedeværelse. Jeg har altid selv haft stor glæde af at kunne være en del af kammeratskabet og træningsmiljøet i en lokal sportsforening. Det har haft stor betydning for mig, som det har for mange andre – det er vigtigt at kunne give tilbage på det. Det er af stor betydning for unge mennesker, at de kan vokse op i stærke foreninger. Det skal vi som virksomheder yde et bidrag til, siger Rune Nørgaard: - I det hele taget er den lokale synlighed en stor del af det, vi er og gør. Vi tror på, at vi kan tåle at invitere vores kunder indenfor og vise, hvad vi kan og vil og er skabt af – både i forretningen og gennem en stærk digital tilstedeværelse. Vi kommer til at have mange arrangementer og vil gerne fylde i landskabet, siger Rune Nørgaard.

Denne artikel er sponsoreret

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.