Annoncørbetalt indhold

Digital tidsregistrering til håndværkere

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Du kan spare både tid og dermed penge, hvis du benytter en projektstyringsplatform. I stedet for at arbejde i flere forskellige systemer, som du hele tiden skal skifte imellem for at finde de oplysninger, du skal bruge, eller for at skrive oplysninger ind, samler projektstyringsplatformen alle oplysninger et sted. Du skal dog ikke investerer i nye programmer. Platformen kan nemlig arbejde sammen med dem du allerede har.


Annonce

En app sikrer let information

Det rigtig smarte ved projektstyringsplatformen er, at den har en app som kan downloades til din og alle dine medarbejderes telefoner eller til jeres tablet, hvis det er sådan en I foretrækker. Når app’en er på plads, kan projektstyringsplatformen tilgås fra den. Det betyder, at du som leder kan sidde på kontoret og oprette et nyt projekt og beslutte hvilke medarbejdere, der skal sættes på det. Med det samme kan du sende en meddelelse til de relevante medarbejdere, så de ved, at de skal møde et nyt sted dagen efter eller tage et andet sted hen senere på dagen. Medarbejderne kan gå ind på app’en og se de instrukser du har tilføjet. Det kan være om materialer eller måske oplysninger om, hvor der ligger en nøgle. Alt er samlet på platformen og der skal ikke bruges tid på at lede efter beskeder andre steder.

 

Slip for fysiske timesedler

Måske anvender dine medarbejdere fysiske timesedler af papir nu, som skal afleveres på kontoret. Det tager tid og er besværligt at have med at gøre for alle parter. Hvis I benytter en projektstyringsplatform og den tilhørende app, er I helt fri for timesedler med den indbyggede online timeregistrering. På app’en kan medarbejderne ganske enkelt skrive deres timer ind på det projekt, de arbejder på. Nogle projektstyringsplatforme har også en stempel ind og ud funktion, så medarbejderen ikke engang skal skrive et tidspunkt ind. Systemet trækker selv pauser fra og udregner overarbejdstimer. Har medarbejderen ikke holdt pause, kan de blot slå pausen fra. Det er tidsbesparende for alle og giver et meget mere præcist overblik over hvor mange timer, der helt præcist bruges på hvert projekt, og hvem der har brugt dem.


Langt lettere arbejdsgange

Når du benytter en projektstyringsplatform, har du adgang til alle tal og data et sted. Det vil sige, at du får et langt bedre overblik og har meget lettere ved at sammenligne tal fra forskellige projekter, se hvad der bruges af materialer på hvert projekt, hvor mange mandetimer der er lagt i et projekt mv. Det er værdifulde erfaringer, som du kan bruge, når du skal give tilbud på projekter fremover. Du har også oplysningerne samlet et sted, når du skal skrive en faktura. Det betyder at arbejdsgangene i din virksomhed bliver lettere og hurtigere.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.