Annoncørbetalt indhold

En smuttur bagom Volvo og deres historie

XC40 B4, Silver Dawn

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Volvo har en lang og stolt historie, der går helt tilbage til 1927, hvor den første Volvo-bil rullede af produktionsbåndet. Siden da er Volvo blevet kendt for sit engagement i sikkerhed, innovation og kvalitet, hvilket har gjort virksomheden til en af verdens førende bilproducenter. I dag sælges Volvo-biler i over 100 lande verden over, og virksomheden beskæftiger over 90.000 mennesker på verdensplan. Volvos engagement i sikkerhed er uovertruffen, og virksomheden har stået i spidsen for mange vigtige sikkerhedsinnovationer gennem årene. Det gælder bl.a. udviklingen af trepunktsselen, som nu er standard i alle biler, og indførelsen af sideairbags og piskesmældssystemer. Volvo var også den første bilproducent, der tilbød et informationssystem til døde vinkler, som hjælper bilisterne med at undgå ulykker, når de skifter vognbane.

Innovation har altid været nøglen til Volvos succes, og virksomheden har introduceret mange banebrydende teknologier i årenes løb. Det gælder bl.a. verdens første turboladede motor, som debuterede i Volvo 240 Turbo i 1976, og verdens første SUV med et tværgående motorlayout, volvo XC90. Volvo var også den første bilproducent til at tilbyde en diesel-elektrisk hybridmotor, som fås i Volvo V60 D5 Twin Engine. Volvo har altid været engageret i kvalitet, og det afspejler sig i den høje kundetilfredshed, som virksomheden nyder godt af. I 2015 blev Volvo for andet år i træk rangeret som det mest betroede bilmærke af de britiske forbrugere. Det vidner om, at Volvo-biler er bygget til at holde, og mange modeller har en lang levetid på vejene.

Annonce

Hvis du overvejer at kigge på en ny Volvo, så bør du uden tvivl kigge på Volvo V60, som er i en klasse for sig selv. Derudover bør du tjekke Volvo XC40 ud, som er Volvos første elbil.

Tak, fordi du tog dig tid til at lære mere om Volvos historie. Vi håber, at dette har givet dig en bedre forståelse af mærket, og hvad det står for. Måske Volvo kunne være et bud, når du skal ud at købe ny bil?

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.