Annoncørbetalt indhold

Erhvervsbyggeri fra A til Å.

PR-foto credit
Annonce

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Skal virksomheden bygge nyt kontorlandskab eller andre faciliteter, kan der med fordel gøres brug af en hoved- eller totalentreprenør. Disse er ekstern hjælp til byggeriet. Entreprenøren er din sikkerhed for, at alle processer forløber som aftalt. Ligeledes at tidsplanen bliver overholdt som aftalt.



Hovedentreprenør

En hovedentreprenør er den øverste i forbindelse med boligbyggeri. Så derfor er en hovedentreprenør god at benytte i forbindelse med byggeriet af erhvervslokaler. Hovedentreprenøren er nemlig et andet ord for bygherre. En bygherre står for samtlige processer i forbindelse med et byggeri, og har til opgave at sikre sig alt går, som det er aftalt inden starten. De er ligeledes bindeled mellem de mange forskellige fagfolk, som skal arbejde på projektet. Herunder tømrer, murere, malere, elektrikere osv. Det er altså bygherrens opgave, at alle disse aktører laver det rigtige stykke arbejde til det aftalte tidspunkt og ikke mindst til den aftalte pris.

Der er firmaer, som har specialiseret sig i at være hovedentreprenør. Enkelte af disse har interne fagfolk tilknyttet til virksomheden. Andre har eksterne som de samarbejder med alt afhængig af, hvilket projekt det er. Det er forskelligt fra virksomhed til virksomhed. Det ene er ikke bedre end det andet, så derfor skal du undersøge de forskellige muligheder i forhold til dit kommende erhvervsbyggeri.

Forskellige typer af erhvervsbyggeri


Halbyggeri

Disse byggerier er meget benyttede. De er nemlig med til at give virksomheden ekstra plads og råderum. Det kan være i forbindelse med ønsket om at få et større varelager eller ekstra plads til produktion.


Industribyggeri

Industribyggeri er en måde at koble virksomhedens forskellige afdelinger sammen på. Det kan være ønsket om at integrere virksomhedens kontorafdeling sammen med produktionen og lager.


Kontorbyggeri

I takt med tiden kan nye lokaler komme på tale i virksomheder. Er virksomheden vokset, og kræver det endnu mere plads. Så kan det være en smart løsning at bygge et nyt kontordomicil. Virksomheden får derfor mulighed for at skræddersy byggeriet lige efter deres behov. Det kan være ønsket om god funktionalitet, velfærd, energi og indeklima. Det visuelle indtryk spiller også en stor rolle, hvis virksomheden ofte har kunder eller samarbejdspartnere på besøg. Det sender et godt signal til disse.


Udstillingsbyggeri

Denne byggeriform er for virksomheder, der ønsker at præsentere sine produkter bedst muligt. Disse byggerier er kendetegnet ved store vinduespartier, som gør det muligt for iagttageren at beskue produkterne på en unik og anderledes måde. Det er en god ting at bygge, hvis man har produkter, som skal vises på en bestemt måde. Det er ligeledes et byggeri, der skaber et professionelt udtryk til virksomhed og dens produkt(er).


Renoveringsbyggeri

Står din virksomhed overfor en gennemgående renovering af jeres nuværende erhvervsbyggeri. Så kan det være en god løsning at kontakte en hovedentreprenør. De kan nemlig hjælpe dig med at kortlægge, hvad der skal ske af nye tiltag og renoveringer i jeres eksisterende lokaler. Det er en god mulighed, hvis man føler at lokalerne, blot mangler en kærlig hånd.


Ofte kan hovedentreprenøren være med til at kortlægge en plan for lige netop din virksomhed. De kan rådgive din virksomhed, i forhold til de behov virksomheden måtte have.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.