Annoncørbetalt indhold

Flere virksomheder bruger motionsløb som firmaarrangement

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Der er mange muligheder, når der skal findes ud af, hvad firmaarrangementet skal byde på. Egentlig er det underordnet, hvad de ansatte bliver kastet ud i, da det primært handler om samvær i nye, friske rammer. Dog er det blevet mere og mere populært at benytte de mange motionsløb, der strækker sig fra foråret til efteråret, til netop at gøre relationen mellem kollegaerne tættere.

Et løb har et fælles mål, og det skaber sammenhold 

Annonce

I dag er det ikke unormalt, at man ved mange løb ser, at flere af deltagerne stiller op under et firmanavn. Det skyldes, at firmaet har betalt for billetten til løbet, mod at de ansatte så stiller op under firmaets navn. Derudover fungerer det også som en firmaaktivitet, da kollegaer sammen begiver sig ud på den valgte strækning. Og det er ikke nogen helt dårlig ide at bruge motionsløbene som en form for firmaarrangement. Ud over at det er en god og sund aktivitet at løbe, så er det også en aktivitet, der skaber sammenhold. Der skal nemlig trænes op til et løb, og det kan derfor være et samtaleemne på arbejdspladsen i ugerne eller månederne op til. Der kan udveksles erfaringer, og måske endda der bliver arrangeret træningsture. Til selve løbet er der et konkret mål; målstregen. Det handler om, at alle skal komme i mål, og her hjælper det at støtte og heppe på hinanden. Efter løbet er der en fælles oplevelse at se tilbage på, og det skaber altid bedre og tættere relationer, når man har fælles oplevelser at se tilbage på.

Skab synlighed omkring firmaet 

Ved at deltage som firma i et motionsløb, er det også muligt at skabe synlighed omkring firmaet. Dette kan blandt andet gøres ved at bestille løbetøj med logo. At der løbes i tøj med firmaets logo skaber både branding for firmaet, men det styrker også sammenholdet mellem deltagerne. Firmatrøjer synliggør, at man hører sammen og er på samme hold.

Et firmaarrangement styrker sammenholdet på arbejdspladsen. Og jo bedre et socialt miljø, der er på arbejdspladsen, des bedre arbejdskvalitet og moral er der også. Det kan derfor godt betale sig for firmaer at investere i gode oplevelser for deres ansatte udenfor arbejdstiden. Hvad enten det er et motionsløb, en tur på restaurant eller ind at se en lokal teaterforestilling, så handler det om at ryste de ansatte sammen, og skabe et trygt og imødekommende arbejdsmiljø.

Tak fordi du læste ovenstående artikel. Vi håber den var brugbar for dig som læser og ser dig gerne snart retur igen her på siden.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.