Annoncørbetalt indhold

Guiden til det perfekte firmaevent i København

Annonce

Denne artikel er sponsoreret af Complete Event

Et firmaevent kan enten være en årlig begivenhed, såsom sommerfest, julefrokost eller salgskickoff. Mange virksomheder bruger et event firma til at hjælpe med ideer og sparring, så alt er aftalt og klargjort til arrangementet, skal afvikles. Det er vigtigt når man planlægger et firmaarrangement med kollegaerne, at der tages højde for forskelligheder blandt medarbejderne. Et firma event skal være en hyggelig og sjov oplevelse, som alle kan deltage i på lige fod med hinanden. I Complete Event har vi forskellige firmaevents som kan kombineres med en dejlig middag. Som event firma i København, har vi mere end 10 års erfaring med koordinering og afvikling af forskellige typer firmaevent, tilpasset lige netop kundens behov. Vi kan som udgangspunkt godt lide, at vores kunder overlader styringen 100% til os, så alle i virksomheden kan læne sig tilbage og have det sjovt.

Hvad er et firmaevent? Et firmaevent skal være en fælles oplevelse, som der gerne må blive husket flere år efter. Sat lidt på spidsen, så er et firma event også virksomheden belønning og investering i medarbejdernes trivsel. Typisk samles man om en aktivitet, f.eks. droneflyvning eller GPS-løb, og hygger sig et par timer mens man konkurrerer mod sine kollegaer. Bagefter kan der være aftalt fælles transport i form af en bus, som henter og sætter virksomhedens kollegaer af ved et spisested, så dagens underholdning afsluttes med en dejlig middag.

Hvilke typer firmaevents findes der? Uanset hvad type firmaevent virksomheden vælger, så skal det afspejle det ønskede udbytte. Nogen virksomheder bruger firmaevents til at lære hinanden bedre at kende med, mens andre blot ønsker en sjov og hyggelig oplevelse, som kan styrke sammenholdet. I Complete Event har vi sammensat 9 forskellige aktiviteter, som kan tilpasses efter behov og tid. Vi kan både tilbyde Pistolskydning, Droneflyvning og GPS-løb, og ønsker man at kombinere spisning med teambuilding, kan vi også tilbyde Kokkeskole.

Hvilket slags event skal jeg vælge? Det kan være svært at finde det rigtige arrangement, når virksomhedens næste sommerfest skal planlægges. Mange begår den fejl, at de vælger en aktivitet ud fra hvad de selv finder sjovest, og glemmer at der også er andre kollegaer, som måske ikke i finder aktiviteten lige så sjov. Vi har sammensat aktiviteter efter forskellige kriterier. Fælles for alle vores firmaevents er, at der er et højt indhold af konkurrence, samarbejde og kommunikation. Mange mænd syntes det er sjovt at køre med fjernstyret racerbil, flyve med drone eller skyde med pistol, men det typisk er kvinderne som gerne vil lave mad, gå flotte GPS-løb eller lave flødeboller. Derfor anbefaler vi altid, at man kombinerer flere aktiviteter med hinanden, så alle får hvad de gerne vil lave.

Vores anbefaling til det bedste firmaevent i København? Et ret populært setup til en fed dag med kollegaerne kunne lyde således: En sommerdag, med godt vejr – GPS-dyst i kanalerne, cykeltaxa til restaurant, hvor en dejlig 3-retters menu sammensat efter årstidens råvare venter.

En vinterdag, med en indendørs aktivitet – vores spændende og nervepirrende Gådespillet – Det Hvide Snit (inspireret af Escape-Rooms), afhentning med bus til restaurant. Er mange mere end 75 personer, anbefaler vi en 3- eller 5-kamp hvor der vil være 3 til 5 forskellige aktiviteter der kan dystes i.

Denne artikel er sponsoreret af Complete Event

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.