Annoncørbetalt indhold

Hjælp til digital markedsføring kan forsøge salg

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Nu til dags lever vi i en digitaliseret verden, hvor nye medier er blevet en del af vores dagligdag. Med dette er der også kommet flere måder, hvorpå virksomheder kan markedsføre dem selv. Sagt med andre ord, lever vi i en verden, hvor både kunder og virksomheder kan kommunikere med hinanden. For at gøre mere ud af denne mulighed, kan det være en god ide at opsøge hjælp til fra et digital marketing bureau til, hvordan man kan producere digitale markedsføring.


Annonce

Sociale medier som kommunikationsplatform

Som følge af den moderne og digitaliserede verden bliver sociale medier brugt af mennesker gennemsnitligt 3,5 timer dagligt. Med den store aktivitet er der også opmærksomhed at hente til en virksomhed, og det vil derfor være oplagt at markedsføre, brande og yde service til kunder på disse platforme. Her vil Instagram fx kunne gavne med billeder, der udtrykker din virksomhed, som du ønsker. Det kan måske lyde nemmere, end det faktisk er. Derfor skal du have hjælp fra professionelle, der har erfaring med dette. Det er nemlig vigtigt og afgørende, at strategien med det delte på platformene, er gennemtænkt.


Markedsføring gennem e-mail

En anden mulighed, som du kan få hjælp til, er kommunikation med dine kunder over e-mail. På denne måder sender du en e-mail direkte ud, som også er mere personligt. Det vil fremme tilliden fra dine kunder, og opretholde kontakten mellem jer. Dette er den mest brugte måde at kommunikere på, men måske er der noget om sagen? Det virker, og kunder værdsætter at blive tænkt på. På denne måde kan du også rette e-mailen efter den specifikke modtager. Hvad du fx ikke kan ved at bruge sociale medier.


Søgemaskineoptimering er din ven

En mulighed, der måske kræver en højere strategisk og teknisk viden, er markedsføring gennem søgemaskineoptimering. Det indebærer, at du producerer tekster på en bestemt måde, så du er sikker på, at din virksomhed får en topplacering på Google, når der søges på bestemte ord. Med alverdens Google-søgninger kan dette netop være nøglen til at blive synlig som virksomhed. Det er en mere skjult måde end de tidligere nævnte, men tro det eller ej, det gavner i sidste ende. På denne måde, kan du måske også blive set af mennesker fra udlandet. Ligesom med de andre nævnte måder at markedsføre på, kræver søgemaskineoptimering professionel hjælp. Mange andre muligheder indenfor digital markedsføring findes også, som du sammen med dit bureau kan diskutere.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.