Annonce
Sønderborg

Jutta Sko og Femina leverede kongelig service

Citymanager Axel Nielsen og praitikant Marika Jensen på vej ud med Kongelig Service-materialet i marts i år. Arkivfoto: Jens Eilertsen
Over 10.000 kunder har talt i en afstemning om, hvilke af byens butikker, der leverer den bedste service.

Sønderborg: Siden foråret har der kørt en konkurrence blandt Sønderborgs detailhandel.

Den har sat fokus på servicen over for kunderne. Bag står Sønderborg Handel, der op til den seneste jul havde kongeligt tema.

- Derfor synes vi, det var nærliggende at kalde det "Kongelige service", forklarer citymanager Axel Nielsen.

Kunderne kunne via stemmesedler og Sønderborg Handels hjemmeside fortælle om og afgive deres stemme til den, de mente gav den bedste service. Til formålet var der fysiske stemmebokse, men man kunne også stemme elektronisk via Sønderborg Handels hjemmeside.

I alt blev der afgivet godt 10.000 besvarelser, hvor omkring et halvt hundrede ikke var så positive. Alle butikker har imidlertid fået deres stemmesedler retur, så de kunne svare de utilfredse kunder.

Men Jutta Sko i Perlegade og Femina i Jernbanegade løb med de fleste positive bemærkninger. Personalet i begge butikker har modtaget et gavekort til Alsik på 5000 kroner, der kan bruges til wellness og mad.

- Nu er eventen så slut, men vi skal have fokus på god service i Sønderborg, så der arbejdes på en efterfølger at Kongelig service som implementeres i løbet af 2020, tilføjer Axel Nielsen.

Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Sønderborg

Jobcenter på charmeoffensiv

Danmark

Endelig plan for millionerstatning er landet: Støjramte F-35-naboer kan få 70.000 kroner i hånden

Danmark

Lokal V-politiker trodser eget parti: Raser mod kompensationsmodel til kampfly-naboer

Annonce