Annonce
Navne

Norlys ansætter Lego-profil som ny marketingdirektør

Per Hjuler er allerede tiltrådt i sit nye job. Privatfoto

Per Hjuler har pr. 1. juni 2021 overtaget stafetten som marketingdirektør i Norlys. Per Hjuler har mere end 20 års erfaring fra Lego, hvor han blandt andet har haft ansvaret for Lego-brandet, produktudvikling, innovation, strategiske partnerskaber og digitale platforme som Senior Vice President for Innovation & Consumer Marketing. Det skriver Norlys i en pressemeddelelse.

I rollen som Marketingdirektør (CMO) skal Per Hjuler videreføre arbejdet med at etablere Norlys som et af Danmarks stærkeste energi- og telebrands.

- Norlys er en utrolig visionær koncern og en markant spiller inden for den danske energi- og telebranche. Med solide rødder i andelsejerskabet, stærke værdier inden for grøn og digital omstilling og et enormt potentiale – ikke mindst brandmæssigt – glæder jeg mig over at skulle være en del af rejsen, og jeg ser meget frem til at trække i arbejdshandskerne og fortsætte det gode arbejde, der allerede er i gang, fortæller Per Hjuler.

Annonce

Per Hjuler tiltrådte stillingen den 1. juni 2021

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Erhverv For abonnenter

22-årige Katarina var solgt første gang hun sad bag rattet i en bus:  - Det var fedt og overvældende pludselig at styre sådan et kæmpe køretøj

Annonce