Annonce
Danmark For abonnenter

Partier er splittede om reklameordnings fremtid: SF vil have dig til aktivt at tilvælge reklamer

Dansk Erhverv, Landdistrikternes Fællesråd, Danske Medier, Kreakom, HK Privat, Grakom, ISOBRO, AOF, FOF, DSK, Fora, Dansk Detail, LOF, Dansk Ejendomsmæglerforening, DOF og Brancheforeningen af Danske Distributionsvirksomheder, advarer i et fælles brev til regeringen mod at ændre nej tak-ordningen.Foto: Morten Stricker
Dansk Erhverv, Landdisstrikters Fællesråd og erhvervsorganisationer advarer i brev til regeringen om at ændre reklameordning, så man aktivt skal sige "ja tak" for at reklamer og ugeaviser. Avisen Danmark har talt med en række af folketingets partier, der er uenige om den nuværende "nej tak-ordnings" fremtid.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Kolding For abonnenter

Svømmehalsdirektør er dybt frustreret over lange udsigter til genåbning: Op mod 200 kunder har skrevet til Slotssøbadet

Vejen

Købmand fik sur smiley og en bøde

Annonce