Annoncørbetalt indhold

Sådan kan man effektivisere sin virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Dette indhold er sponsoreret


Annonce

Der er en række forskellige tiltag, som man kan gøre i en virksomhed, for at effektivisere arbejdet på en god og skånsom måde, uden at medarbejderne skal løbe stærkere og presses for meget. Man kan fx. afprøve digital bogføring, som et redskab til effektivisering, og på den måde springe nogle arbejdsprocesser over og mindske risikoen for fejl, i forbindelse med fx. indtastning. Man kan også kigge på vagtplanlægningen og undersøge muligheden for, at indgå strategiske partnerskaber med andre virksomheder.


Digital bogføring

En måde, hvorpå man kan gøre de økonomiske arbejdsprocesser i en virksomhed mere effektive, er gennem 100% automatisk bogføring. Det nye regnskabsprogram Corpay One, gør det meste af arbejdet for dig og din virksomhed, og skaber et så fejlfrit regnskab som muligt. Programmet indtaster de nødvendige data, så man undgår evt. tastefejl, og regnskabet er altid afstemt med bankkontoen, så man er sikker på, at det hele stemmer overens. En anden funktion er, at man kan synkronisere med andre programmer, som indeholder data, som man skal bruge til at lave regnskab med. Man kan formulere regnskabsregler i programmet, så man kan automatisere så meget af processen som muligt. Det kan fx. være, at bestemme, hvilken medarbejder i virksomheden, som skal godkende en bestemt udgift, at deaktivere automatisk betaling for bestemte leverandører eller automatisk at markere bilag, som allerede er betalt på anden vis.


Vagtplanlægning

En arbejdsprocess, som kan tage meget tid, hvis en virksomhed har mange ansatte, er planlægning af vagter og efterfølgende lønberegning. Hvis man automatiserer vagtplanlægningen, så kan det være en måde at effektivisere arbejdsdagen på, så nogle medarbejdere kan bruge timerne på noget andet og mere gunstigt for virksomheden. Der findes programmer, som kan få puslespillet med at lægge en vagtplan til at gå op, så det bliver meget nemmere, at overskue for de medarbejdere, som sidder med opgaven. Det kan synkroniseres med kalendere og sættes op til automatisk at omsætte data fra timeregistrering til lønafregning. Man kan altså springe en række arbejdsopgaver over, så tiden bliver brugt på at udvikle virksomheden.


Strategisk partnerskab

Ved at indgå strategiske partnerskaber med andre virksomheder i dit nærområde, som beskæftiger sig indenfor den samme branche, men som samtidig ikke er konkurrerende virksomheder, kan man hjælpe hinanden med at få en effektiv virksomhed. Man kan samarbejde med fx. reklame og netværk, og generelt gøre virksomhederne synlige. På den måde kan man fordoble virksomhedens netværk, og forhåbentlig kunne se det på kundekredsen, som vokser i takt med synliggørelsen af virksomheden.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.