Annoncørbetalt indhold

Sørg for det gode udstyr til en kundeservice

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det er ikke nogen hemmelighed, at det i dag er de færreste virksomheder, firmaer og forretninger generelt, der kan forestille sig en hverdag uden en kundeservice. Der er nemlig i mange tilfælde her tale om den arbejdsstyrke, der sørger for alt det, som der har med kundeleje at gøre, og derfor er det også herigennem, at der skabes blandt andet loyalitet.

Og netop loyaliteten blandt dine kunder er vigtig, idet det ofte er den, der afgør, om de bliver ved med at komme tilbage til dig, eller om de giver sig til at søge mod dine konkurrenter.

Annonce

Det vigtigste værktøj er et godt headset

Når din kundeservice er så vigtig for din forretning og det udtryk, som du udstråler ud af til, er det således vigtigt, at du sørger for, at den er udstyret med det rette udstyr. Det er for eksempel noget, der gør sig gældende, når det kommer til alt det tekniske.

En kundeservice er ofte placeret foran en computerskærm, hvor der hurtigt kan søges de oplysninger frem, der sørger for, at den enkelte kunde får en så god support som muligt, og derfor må teknikken ikke fejle. Og det er også noget, der gælder, når det kommer til et godt headset.

Hverken kunden eller medarbejderen skal føle sig hindret i support-situationen

Det er nemlig dette, der sørger for en god lyd, når en medarbejder i din kundeservice er i kontakt med en kunde. Og lyden er vigtig for kunden, således denne ikke føler sig hindret og hæmmet i at være i kontakt med din virksomhed. Men den er mindst lige så vigtig for din medarbejder, som tydeligt skal kunne høre, hvad det er for et problem eller spørgsmål, som der ringes ind med.

Og netop derfor bør du tage et kig online. Det kan for eksempel være inden for på en side som; atea.dk.

Derfor bør du handle produkter fra Jabra hos Atea

Hos Atea er det nemlig muligt for dig at finde headsets fra for eksempel Jabra. Og her er der for alvor tale om udstyr i den aboslut bedste kvalitet, hvorfor der ikke er gået på kompromis med noget. Det gælder både lyden, men også komforten er helt i top.

Tag derfor et kig på udvalget fra Jabra allerede i dag og sørg for, at din kundeservice er godt rustet til at yde den bedste mulige support.

Så hvad venter du på? Invester i kundeservicen i dag.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.