Annonce
Billund

Sange og nyt setup: Lalandia og TV 2 indgår i partnerskab om "X Factor"

"X Factor" er mere end blot et tv-program. Det er noget, familierne samles om og hygger sig med og dermed et kærkomment afbræk i en travl hverdag. Nøjagtigt som en tur i Lalandia giver tid og plads til nærvær og glæde med familien, siger Thomas Bahn Jespersen. Foto: PR-foto
Annonce

Billund: I starten af det nye år løber TV 2-udgaven af underholdningsprogrammet "X Factor" over skærmen. Når det sker, bliver det med Lalandia som en af to hovedsponsorer. Det oplyser virksomheden i en pressemeddelelse.

- TV 2 har præsenteret os for et rigtig spændende setup i forhold til både eksponering og rettigheder, men ikke mindst også i forhold til programmets kvalitet. Det er et stærkt miks af erfarne folk fra de tidligere sæsoner, nye talentfulde dommere samt nye tiltag, og vi tror meget på, at programmet kan fortsætte den store succes, siger salgs- og marketingdirektør i Lalandia, Thomas Bahn Jespersen.

Den nye sæson er den første på TV 2, der har købt programrettighederne fra DR 1. Thomas Bahn Jespersen mener, at samarbejdet er et godt match.

- "X Factor" er rigtig interessant for os, fordi vi ser en række fællesnævnere mellem de to brands. Vores primære målgruppe er børnefamilierne, som 'X Factor' jo på mange måder også henvender sig til, siger han. /EXP

Dommerne i den nye sæson af "X Factor bliver Thomas Blachman, Oh Land og Ankerstjerne. Foto: PR-foto
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Erhverv For abonnenter

Irene tog springet før denne uges massefyringer på Danfoss: - Jeg ville ikke være en af de sidste tilbage

Sydjylland For abonnenter

Kristian og Tina investerede millioner i topmoderne minkfarm: Nu drømmer børnene om at forvandle den til kæmpe legeland

Annonce