Annoncørbetalt indhold

Skab vækst i din virksomhed igennem digital marketing

Annonce

Dette er sponsoreret indhold

Hvis corona-krisen eller enhver anden krise har kostet mange penge for din virksomhed, så kan det være, at du skal overveje at investere flere penge i digital marketing. Det lyder måske som hul i hovedet at bruge penge, når pengene allerede i forvejen er knappe – men igennem en god og professionel digital marketingstrategi vil du hurtigt opdage, at dette ikke blot kan give plus på bundlinjen, det vil også kunne skabe vækst.

Sæt penge af til en god digital marketingstrategi

Under corona-krisen blev det ret hurtigt klart, at butikker med en god digital marketingstrategi har klaret sig fint igennem krisen, idet de har overtaget kunderne fra de fysiske butikker – men de butikker og virksomheder, der ikke har haft deres fokus på digital marketing, har måske ikke mærket samme fremgang, idet de ikke har været synlige på nettet.

En god strategi inden for digital marketing kan nemlig skabe mere synlighed omkring virksomheden, hvorfor kunderne derfor vælger jeres virksomhed frem for konkurrentens. Har du ikke selv mulighed for at synliggøre virksomheden ved hjælp af digital marketing, så kan et digitalt marketing-bureau hjælpe dig.

Hvad laver et digitalt marketing-bureau?

Det kan være en rigtig god idé at få professionelle til at lave digitale marketingstrategier for virksomheden, da de ved præcist, hvordan de får din virksomhed til at vækste. Når man vælger et digitalt marketing-bureau, kan du derfor komme til at spare penge, da specialisterne har stor erfaring og derfor ikke laver analyser, som måske kan ende med at være spild af tid.

Et digitalt marketing-bureau laver eksempelvis søgeordsanalyser, hvor de derefter kan hjælpe med forskellige SEO-tekster, hvori disse søgeord bliver inkluderet. Dette gør, at man kan komme til at ligge højere inde på eksempelvis Google – og ligger du højere end konkurrenten, er det meget sandsynligt, at kunderne vil vælge din virksomhed frem for konkurrentens.

Derudover kan de også introducere jer til linkbuilding, som igen også kan skabe vækst igennem et samarbejde med mange forskellige virksomheder. Digital marketing er rigtig mange forskellige analyser og ting, men ét har de tilfælles, og det er, at din virksomhed bliver optimeret og dermed gjort synlig på forskellige søgemaskiner.

Du vil hurtigt mærke en forskel, efter et digitalt marketing-bureau har hjulpet

Når din virksomhed har været i fingrene på et digitalt marketing-bureau, vil du hurtigt kunne mærke en forskel på dine tal. Du vil hurtigt kunne se inde på et marketing-bureaus hjemmeside, om de også har haft stor succes førhen, da dette ofte bliver deres belæg for, hvor gode de er. Resultaterne af en god marketingstrategi vil hurtigt vise sig, hvilket du selv kan følge med i igennem dine egne tal, såsom kunder, besøgende og selvfølgelig indkomsten. Når strategien fungerer, betyder det nemlig, at du bliver mere synlig på internettet – og når forbrugernes vaner (lige nu) er meget centreret digitalt, så gælder det i høj grad om at være synlig, hvilket du ikke er, hvis du ikke selv gør noget for det. Alt tyder i hvert fald på, at vanerne ikke bliver ændret foreløbig, da danskerne har fundet ud af, hvor nemt det hele er digitalt.

Dette er sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.