Annonce
Haderslev

SLF fik et godt første halvår

SLFs strategi har stærk fokus på digitalisering – et issue, der er nødvendig, hvis man skal være med i kampen om fremtidens kunder. Pressebillede
Det går godt for rådgivningsvirksomheden i Vojens. SLF er foranbudget, har succes med at ansætte nye profiler til virksomheden, og der er god tilgang af kunder.
Annonce

Vojens: SLF har de seneste år været igennem en strategisk udvikling, som fortsat bærer frugt. Formålet har været at drive en stærk og fokuseret rådgivning indenfor landbrugsområde og at adskille sig fra andre.

-Vi oplever en god søgning fra udefrakommende kunder – også fra nye andre geografiske områder – som efterspørger vores produkter og ydelser. Vores serviceydelser er ikke længere så geografisk bestemt eller fastlåst, som situationen var for flere år siden. Det hænger i høj grad sammen med de faglige kompetencer, som SLF kan tilbyde ogden øgede digitalisering, siger direktør i SLF, Brian Lambertsen, i en pressemeddelelse.

SLFs strategi har stærk fokus på digitalisering – et issue, der er nødvendig, hvis man skal være med i kampen om fremtidens kunder. SLF arbejder i den sammenhæng fortsat på at øge virksomhedens tilgængelig og mobilitet på flere platforme.

I løbet af året har SLF ansat en ny virksomhedsrådgiver, teamchef for Driftsøkonomi og Virksomheds-rådgivning, en kvægchef og en økologikonsulent samt to nye profiler indenfor selskaber, skat og ejerskifte.

I løbet af efteråret sætter SLFgang i en række kampagner, der skal sætte yderligere turbo på rådgivningen. Det drejer sig fx om ejerskifte og fokus på selskabsdannelse, skattestrategi, pension og sikkerhed.

-Vi sætter alle sejl ind på, at vores kunder er i front, når det handler om at skabe forretning på samfundets grønne omstilling indenfor klima og bæredygtighed, siger udviklingschef Anders Andersen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Trekantområdet

VB-anføreren efter sejren over Sønderjyske: Vi viste, vi kan være med

Annonce