Annoncørbetalt indhold

Tidens store trends inden for sundhed og velvære

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

I disse moderne tider er det lidt som om, at den ene trend afløser den anden, efterhånden som verden bliver mere og mere forbundet. Trends kommer og går, men det betyder ikke, at man skal se helt bort fra dem - de bidrager som regel med ny viden indenfor det område, de beskæftiger sig med. Dette ser man ofte indenfor sundhed og velvære, hvor ny viden danner grobund for nye trends år efter år.


Annonce

Der er mange store trends at tage fat i, når det kommer til sundhed og velvære, og eftersom det i høj grad er individuelt, hvordan man finder velvære, så opstår der sig hele tiden nye variationer af diverse trends.


Virtuel fitness har for alvor vundet indpas


En stigende interesse indenfor sundhed og velvære er'virtuel fitness' .Virtuel fitness er fitness, hvor man ikke behøver at møde fysisk op for at lave holdtræning med andre. Omstændighederne i verden har gjort, at fitnesscentrene er begyndt at tænke i andre baner for at holde medlemmerne til ilden, og danskerne har i høj grad taget den virtuelle træning til sig.


Den virtuelle fitness giver mere frie rammer for ens træning, når man kan klare den hjemme i stuen i stedet for at skulle møde fysisk op i fitnesscenteret. Dette faktum gør i sig selv, at den virtuelle træning med garanti er kommet for at blive - også når verdenssituationen ser lidt anderledes ud. Det bliver spændende at følge denne trend, og ikke mindst se hvordan vi som menneske tilpasser vores adfærd til de omgivelser vi befinder os i.


Hjemme-wellness og personlig pleje


Nedlukningen af Danmark har medført at flere danskere er begyndt at tage ekstra hånd om sig selv, der kommer til udtryk via hjemme-wellness. Der er blevet solgt en masse produkter til hår, krop og ansigt, da alt inden for dette området har skullet ordnes hjemmefra - lige fra hårfarvning til ansigtsrutinen der også lige har fået et ekstra nøk opad. Her kan du se nogle af de produkter der blandt andet har vundet frem under covid19.


Det her med personligt pleje, til en sundere krop indefra er ikke uvant for os. Det er noget som vi i løbet af det sidste årti for alvor har set vinde frem. Det gælder både kvinder og mænd, hvor især sidstnævnte (mænd) også har fået en stor interesse inden for dette felt. Nu handler det ikke kun om at have få produkter - det er blevet attraktivt som mand at gå op i sig selv. Og mon ikke covid19 også har medført, at nogle nye rutiner er opdaget, som man kan tage med videre, når vi igen går en mere kendt hverdag i møde.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.