Annoncørbetalt indhold

TV-streaming og flow-TV hånd i hånd

Annonce

TV-streaming tordner frem og er en tendens, som helt sikkert er kommet for at blive. Med TV-streaming får du det som forbruger sådan, som du vil have det, men det betyder ikke, at flow-TV er helt dødt. Der er mange forskelle på flow-TV og streamingtjenester, men en helt afgørende forskel er, at flow-TV er fællesskab og TV-streaming er individualitet. Derfor vælger mange husstande en kombination.

Annonce

Bland selv-kanaler og streamingtjenester

I de seneste år har vi hørt meget om den nye TV-kultur, som er opstået i alle aldersgrupper i Danmark. Flere og flere streamer det TV, som de gerne vil se igennem deres streaming-app og streamingtjenester, og det betyder også, at færre ser flow-TV end førhen. Man har længe hørt flere eksperter sige, at flow-TV er dødt, men det lader ikke til at være sandt.

I mange husstande benytter man sig af en kombination af både flow-TV og streamingtjenester, og det lader til at skyldes, at flow-TV samler os, mens TV-streaming er mere individuelt orienteret. Også derfor er TV-streaming med bland selv kanaler populært, fordi det samler det bedste fra begge verdener.

Annonce

Flow-TV på fjernsynet og TV-streaming på din streaming-app

Når vi ser flow-TV, så gør vi det som oftest sammen. Vi ser et program sammen, vi fører en samtale om programmet, diskuterer det, nyder det i fællesskab og taler om det på arbejdspladsen. Flow-TV giver os altså noget at være fælles om. Både med dem, vi ser det med, men også med de andre mennesker, som vi omgiver os med, som også har set det.

TV-streaming dyrker individualisten i os. Vi vælger selv det indhold, som vi kan lide, vi ser det gerne på vores telefon, computer eller tablet med høretelefoner i, og det giver os alenetid. TV-streaming giver os tid til os selv, som vi bruger på at dykke ned i et univers, som vi nyder og slapper af i. Det er både rart og afslappende i en travl hverdag, men lader os ikke på samme måde dyrke fællesskabet.

Derfor er den perfekte løsning for mange husstande, at man har en række TV-kanaler, som man selv har valgt, kombineret med en række streamingtjenester, som man finder glæde i. I dag streamer de fleste, men mange ser også stadig flow-TV. Dog i et andet omfang end før og på en anden måde end tidligere.

Tiden for de traditionelle og dyre TV-pakker med en masse kanaler, som man ikke kan fravælge, men som man ikke har interesse i, er slut. Til gengæld vil vi som forbrugere meget hellere have bland selv-kanaler og streamingtjenester, så vi får præcis den pakke, som vi godt kan lide.

Annonce

TV-streaming: Pris og aftaler

Du kan mange steder få TV-streaming til en pris, som er både lav og konkurrencedygtig med priserne på de traditionelle TV-pakker. Fordelen er især, at du kan tegne og opsige abonnementer på streamingtjenester, som det passer dig.

Du er aldrig bundet til noget, og det er aldrig svært hverken at sige dem op eller at oprette dem igen. Du ender aldrig i en situation, hvor du skal sidde i en lang kø til kundeservice for at kunne få lov at komme ud af din aftale.

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.