Gå til indhold
Annonce
Aabenraa For abonnenter

Lars og Queen var bedst

Hjemme igen: Lars Kragh Iversen fra Årup blev den bedste dansker på en dansk avlet hest ved verdensmesterskaberne i Belgien. Stævnet har givet blod på tanden, indrømmer han.

Lars Kragh Iversen er hjemme igen efter at have deltaget i verdensmesterskaberne for ungheste i Belgien. Det gode resultat har givet ham blod på tanden -- når det gælder ungheste. Foto: Søren Gylling
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce