Gå til indhold
Annonce
Aabenraa For abonnenter

Manglende omtale

I TV Syd-nyhederne kl. 19.30 fredag den 11. var et indslag om en razzia på et kulskib i Enstedværkets havn. Skibet kom direkte fra Colombia og myndighederne havde en mistanke om at der kunne være narko ombord. Indsatsen skete med ca. 50 toldere og politifolk med hunde. De fandt vistnok ikke noget. Jeg troede at der kom en artikel i avisen lørdag eller søndag, men der er ingen omtale. Hvad er begrundelsen herfor?

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce