Gå til indhold
Annonce
Aabenraa For abonnenter

Rødekro er på glatis

Vinter: Mens aabenraaerne venter på, at skøjtebanen skal blive færdig, har man i Rødekro taget sagen i egen hånd. På to dage har de stablet en bane på benene.

Jorden er så hård på grund af frosten, at vandet ikke trænger ned. Egon Kaas er kommet på ideen. Foto: André Thorup.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce