Fashion Weekend
Der er skruet op for forårsmodens trends og tendenser på BROEN Shopping, og gennem hele Fashion Weekend vil BROEN fylde centergangene op med masser af inspiration fra butikkerne. Få tips til den nyeste mode, og tank op på oplevelseskontoen med aktiviteter for hele familien.
Fredag d. 31. marts-søndag d. 2. april
Stjernedrys med Meet and Greet
Lørdag den 1. april kommer der en modedronning udefra. Nemlig YouTube-stjernen Naja Münster, som tager familien og sin nye tøjkollektion med. Her vil der være både Meet and Greet og mulighed for at opleve og købe Naja Münsters nyeste tøjkollektion.
Lørdag d. 1. april kl. 13-15.30
Fashion Late Night
Skyd weekenden i gang med en ordentlig omgang shopping på BROEN Shopping, hvor butikkerne i anledning af Fashion Weekend holder åbent til klokken 22. Der vil være rig mulighed for at fylde shoppingposen med masser af stærke Late Night-tilbud fra BROENs butikker.
Fredag d. 31. marts kl. 10-22
Modeshow og præmieregn
Ingen Fashion Weekend uden modeshow. Derfor inviterer BROEN Shopping til et storstilet af slagsen i stueetagen, hvor I kan blive inspireret af den nyeste forårsmode. Inden showstart underholder EFB Cheerleaders med det fedeste danseshow, og Carsten Deejay spiller op til modeshowet. Når modellerne har vist de nyeste tendenser på catwalken, er der mulighed for at vinde masser af fantastiske præmier fra blandt andet Nordisk Film Biografer, Vibholm, Helm, Deichmann og Only.
Fredag d. 31. marts kl. 19
Petit Fashion Weekend
Perler og pailletter. Tag de små i hånden, og kom i et kreativt slaraffenland. I kan sammen besøge smykkeværkstedet og kreere smukke, fantasifulde og fashionable smykker. Der vil også være en konkurrence om at vinde et lækkert smykkeskrin og et DIY-smykkekit fra Panduro. Det er gratis at være med.
Søndag d. 2. april kl. 11-15
Info:
BROEN Shopping
Centrum, Exnersgade 18
6700 Esbjerg
www. broenshopping.dk
Om Annoncørbetalt indhold
Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.
Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.
Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.
Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.
Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.