Annoncørbetalt indhold

Her er en række smarte digitale værktøjer til din virksomhed

PR-foto credit

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Det er 2021. Det moderne kontorlandskab er i konstant udvikling. Det er det ikke mindst, fordi det skal følge med tiden og den accelererende elektroniske udvikling. På ethvert godt kontor, bør der altså gerne være computere og andre elektroniske værktøjer til rådighed. Men en computer alene er ikke nok til at klare strabadserne på kontoret i hverdagen. Foruden veloplagte medarbejdere, en god ledelse og en god firmastrategi, så skal computerne også indeholde de rette programmer. Har man ikke de rigtige digitale værktøjer til rådighed, så bliver arbejdsdagen umulig at gennemføre. Det skal være programmer, der er effektive og brugervenlige. Det er disse programmer og værktøjer, der skal organisere processerne på arbejdspladsen, så arbejdet kan køre som smurt. Nogle gange er disse programmer ganske enkelt instrumentale for at få arbejdet færdiggjort. Er du ny som virksomhed, eller ønsker du at have noget relevant input til næste møde, så kommer her en liste til dig! Nedenfor kan du læse om en konkret række smarte digitale værktøjer til din virksomhed. Så kan du være sikker på, at du er helt med på beatet.


Annonce

Sælger du til andre virksomheder?

Sælger din virksomhed varer eller ydelser til andre virksomheder? Så bevæger du dig inden for b2b-markedet. Selvom du måske tænker, at du selv kan stå kontakten og dialogen med dine potentielle kunder, så kan det være en rigtig god ide at sætte en online butik op til dine varer eller ydelser. Her kan MCB hjælpe dig med en webshop løsning b2b. Så er du sikker på at nå ud til så mange potentielle kunder som muligt. Det kan meget vel være med til at øge din indtjening.


Workplace by Facebook

Hvis alle medarbejderne på kontoret sidder på hver deres computer, så giver det en unik måde at kommunikere på. Et godt sted at samle det hele kunne være Workplace by Facebook. Kender du facebook? Så forestil dig samme layout, bare hvor du kun er venner med de andre ansatte på kontoret, og hvor du ikke bliver distraheret af, hvad der er på din private facebook. Simpelt, effektivt.


Digital hjælp til regnskabet

Havde du måske tænkt dig, at du blot skulle ordne din virksomheds regnskab på et excel-ark, når der lige blev tid til det? Så kan du godt tro om igen. Hvis du ikke har taget skridtet og ansat en revisor, så kan det varmt anbefales at gøre brug af et online regnskabs-værktøj, der kan hjælpe dig med fakturering og regnskab. Der er mange gode programmer online. Find det, der giver mening for dig og din virksomhed.

Denne artikel indeholder sponsoreret indhold

Om Annoncørbetalt indhold

Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der er blevet til i samarbejde mellem Jysk Fynske Mediers kommercielle afdelinger og en annoncør.

Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle medarbejdere er således ikke involveret i nogen faser af udviklingen af det betalte indhold. Lige som annoncørerne ikke har nogen indflydelse på det redaktionelle indhold på Jysk Fynske Mediers nyhedssites.

Når en artikel er markeret med ’annonce’ eller ‘annoncørbetalt indhold’, betyder det, at en annoncør har betalt for artiklen og har haft indflydelse på indholdet i den konkrete artikel.

Annoncørbetalt indhold skal leve op til Jysk Fynske Mediers nyhedssites øvrige stil, tone og den generelle kvalitet, som læserne normalt forventer sig at møde.

Annoncørbetalt indhold vil altid være tydeligt afmærket med ‘Annoncørbetalt indhold’ og annoncørens logo for at gøre det tydeligt for vores læsere, at artiklen er betalt. Desuden vil valg af skrifter, farver og design adskille sig fra Jysk Fynske Mediers uafhængige redaktionelle artikler for at undgå forveksling.