Gå til indhold
Annonce
Billund For abonnenter

Lærke er Danmarksmester

Søndag sluttede DM for ungdom i badminton med en guldmedalje til 11-årige Lærke Thomsen og hendes makker i damedouble.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce