Gå til indhold
Annonce
Billund For abonnenter

Vikingerne indtog Nymindegab

Sejltur: Vikinger fra Bork Vikingehavn til Ese-husene. De gik på grund undervejs. De overnattede i Vesterlund.

En del af vikingerne arbejder på museet. Det frivilige bådelaug sejler rundt i fjorden om sommeren og vækker berettigt opsigt med den flotte båd. Foto: Bente Jakobsen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce