Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Fasthold et solidt bundniveau

Vores udfordringer med løndumping og unfair konkurrence er hårde nok i forvejen med de mange udenlandsk indregistrerede biler med lavtlønnede udenlandske chauffører, der reelt kører dansk indenrigskørsel.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce