Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Hvorfor så megen jammer?

Statslige arbejdspladser: Når ambassadører har kunnet flytte over kontinenter til København, kan en togtur til et nyt DIIS i Aarhus ikke være så vanskelig. Telefon og mail er i øvrigt opfundet - også i ambassaderne!

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce