Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

I Sønderjylland står vi sammen

Selvfølgelig kan vi være uenige, og som bekendt er det konflikter, der trækker de største overskrifter. Derfor får man let det indtryk, at de sønderjyske kommuner befinder sig i et konstant rivegilde. Men det er et fortegnet billede.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce