Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning. Debat Indflydelse - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 25 okt. 2016 kl. 18:30 Niels Erik Søndergård , Rasmus Rasks Alle 95, Odense SV, skriver: Annonce Kolding Mystisk skum fylder renseanlæg og løber ud i Kongeåen - nu efterlyses hjælp Esbjerg Nu er Suset skudt i gang: Se videoer og billeder fra de første timer af festivalen lige her Varde - Det er ikke ulve, der dræber mennesker: Gustav og bandets video får stor opmærksomhed - se den her Billund Flere lukkedage i sommerferien og mere teknologi: Her foreslår politikerne at spare på pengene Annonce KIF Fodbold Sidste sæsons topscorer er retur i Kolding IF: Erhvervsfolk hjælper med at købe ham tilbage igen Aabenraa To byer står forrest i køen til at modtage ti millioner kroner til boliger Kolding Massiv kritik fra fodboldfans efter storkamp: Klubben lægger sig fladt ned Sønderborg A.P. Hansen rørt som æresborger: - Jeg skal lige hjem og sunde mig Varde Tandlægeklinik lukker: Patienterne skal fremover til en anden by Tønder Midt i motorfest: Politiet deler bøder ud Annonce Billund Ny ordning: Nu skal de fængslede på biblioteket Haderslev Politiet sendte BMW-firehjulstrækker på auktion: Se hammerslagene på alle de konfiskerede biler her Esbjerg TotalEnergies politianmeldt efter store olie- og kemikaliespild i Nordsøen Sønderborg Borgmesters bekymring blev virkelighed: - Jeg er ærgerlig over den tid, der er spildt Annonce Vejen Værtshus til salg til 850.000: - Jeg er sikker på, man kan tjene penge Grænsen Grænsekontrol møder hård kritik: - Det er paskontrol som i bedstefars tid Sønderjylland Underbukse-tyv fik straksdom: I retten viste han sig at have mere på samvittigheden Tønder Knallertkører stoppet på landevej: Så opdagede betjentene flere ting Kolding 15-årig dreng blev afsløret på vildtkamera: Begik hærværk og stjal én øl Annonce
Varde - Det er ikke ulve, der dræber mennesker: Gustav og bandets video får stor opmærksomhed - se den her
Billund Flere lukkedage i sommerferien og mere teknologi: Her foreslår politikerne at spare på pengene
KIF Fodbold Sidste sæsons topscorer er retur i Kolding IF: Erhvervsfolk hjælper med at købe ham tilbage igen
Haderslev Politiet sendte BMW-firehjulstrækker på auktion: Se hammerslagene på alle de konfiskerede biler her