Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Jo, den kamp får en vinder

Ryanair-modellen er en trussel mod det danske samfund, vi kender. Så her har vi alt at tabe, hvis ikke der konfliktes imod det - omvendt har Danmark alt at vinde med konflikten!

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce