Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat For abonnenter

Moderniser den danske model

Burde vi ikke bruge de kommende års opsving til at hjælpe den dårligst betalte del af lønmodtagerne og ikke mindst de mange privatansatte, som ikke er omfattet af overenskomst.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce