Gå til indhold
Annonce

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Dette er et læserbrev. Det udtrykker skribentens eller skribenternes holdning.

Debat

Venter på næste skridt

Hvis det var en privat virksomhed, hvis ansatte i økonomi-afdelingen, ved en "fejl" kom til at udbetale 31 millioner kroner til en kunde, ville den øverste ledelse helt sikkert fyre disse på "gråt papir".

Mit spørgsmål: kan ansatte i en offentlig forvaltning klare frisag med en bemærkning om, "det var bare ærgerligt". Vi tvangsindlagte skatteborgere i regionen, venter på næste skridt fra regionsformanden.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce