Annonce
Dette er en leder. Den er skrevet af et medlem af vores lederpanel og udtrykker JydskeVestkystens holdning.
Debat
For abonnenter
Vil Carlsberg stå på den rigtige side af historien? Så skal de altså gøre noget mere
Annonce
Mest læste
-
Varde
Da hun fik at vide, hun har kræft over alt, traf Lynn en beslutning: Holder begravelse før tid – hun vil høre løgnehistorierne selv
-
Nordtyskland
Dansk familie på dødsensfarlig pinseudflugt udløste storalarm syd for grænsen
-
Esbjerg
Pia passede døende kræftpatienter, og der var altid én ting, de fortrød: Derfor sagde hun op
-
EfB
Michael Kalt trækker sig fra bestyrelsen i EfB
-
Esbjerg
René fangede over 400 butikstyve det første år i Esbjerg: Til sidst opgav de og stoppede med at stjæle fra den stædige, sønderjyske landmand
-
Esbjerg
En dag, hvor ingen er glade: Ulykkesbilist fik 10.000 kroner i bøde for uagtsomt manddrab - han tog en chance, som kostede Andreas livet
Seneste nyt
-
Åbenhjertig Bonnie Tyler: Jeg elsker at synge, men hader at rejse, og det er en stor del af mit arbejde
-
Tilbageblik på Champions League-sæsonen: Tag med på Esbjergs vilde og følelsesladede rejse mod Final4
-
Kæmpe cirkusforestilling kommer til landsdelen - og den imponerer avisens anmelder: -Jeg kan ikke huske, at det nogensinde har været så godt
-
Emil styrtede, røg på hospitalet og frygtede at ryggen var brækket: Ugen efter gav han de bedste baghjul og nu skal han til VM
-
Sag om livsfarlig kartoffelmos på vejnettet ved Kolding og Storbælt ser foreløbig voldsomt grim ud
-
Voldsomme mobbesager på stribe - udvalgsformand erkender fejl: Åbner for mere kontrol med skolerne, men vil ikke ånde dem i nakken
-
Mindeord: Utraditionel og afholdt lærer er død
Seneste plus
-
Autoforhandler førte uden held sin egen sag: Efter næsten tre år er 34-årig blevet dømt for at sælge biler fra privat grund
-
For tre år siden fandt de hinanden og blev omgående gift - nu kaster de sig ud i endnu et stort projekt sammen
-
Da han startede for 27 år siden, var der 20 ansatte - nu har han 130 medarbejdere: Kendt direktør siger farvel for at gå på pension
-
Krybskytter må til lommerne og får store bøder for at skyde fire dyr i kronvildtmekka: – Jeg blev grebet af situationen med de mange dyr
-
Torben tager bussen 22 timer til Budapest - advarer mod vold, men opfordrer til at nyde byen: Her er hans råd til andre håndboldfans
-
Nyt om gigantisk højhus ved fjorden: Stor undersøgelse er klar i spyttet om kæmpehotel
Annonce