Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Årgang 1966 var tilbage

Der er kun én, som er faldet fra, ellers lever alle Farup-konfirmanderne fra '66. Søndag samledes de for første gang i 25 år. Denne gang til guldkonfirmation.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce