Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Bendix og Freddie: Lønforhøjelse var forkert

Beklager: Det er en ren tilståelsessag, når politikerne skal forklare, hvorfor det nu ikke mere er vigtigt, at de får et stort ekstra honorar for bestyrelsesarbejde i Esbjerg Forsyning.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce