Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Boldspil for videregående

Årets Kongekampen blev farvestrålende afviklet af 900 af Esbjergs studerende på byens videregående uddannelser.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce