Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Borgmesterløn er for lav!

Forskel | Det plejer at være godt latin, at den øverste chef for en virksomhed også er den, der tjener mest. Sådan er det ikke i kommunerne, og det er egentlig en uskik.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce