Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Café på Bramming Banegård åbner igen

Lena Thestrup, som driver caféen See U ved Bramming Kræmmermarked, overtager driften af caféen ved Bramming Banegård. Cafeen åbner igen den 1. september.

Cafeen på Bramming Banegård genåbner den 1. september. Fra venstre lokalrådsmedlem Villy Knudsen, den kommende cafébestyrer Lena Thestrup, Camilla Aae, leder af Kirkens Korshær i Esbjerg og Jørgen Holberg, formand for Bramming Lokalråd. Foto: Hans Chr. Gabelgaard
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce