Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Danmark får et nyt Folkemøde

Den enorme succes med Folkemødet på Bornholm har inspireret folk i Esbjerg til at etablere "Energiens Folkemøde" til sommer.

Et blik ud over Esbjergs skyline efterlader ingen tvivl om, at energi spiller en enorm rolle i Danmarks femtestørste by. Det skal flere mennesker have viden om, og derfor afvikles til sommer Energiens Folkemøde. Arkivfoto: Annett Bruhn
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce