Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

En mand vender hjem

Mandag vender borgmester i Fanø Kommune, Erik Nørreby (V), tilbage til byrådssalen efter to måneders sygeorlov. Og han ser frem til både valgkamp og arbejdet for fremtidens Fanø.

Mandag er Fanø-borgmester, Erik Nørreby, igen på plads ved et byrådsmøde. Foto: Chresten Bergh
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce