Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Esbjerg får flere togforbindelser

Køreplan: Med DSB’s nye køreplan får Esbjerg på hverdage 33 daglige togafgange mod København, heraf 14 direkte.

InterCityLyn klar til afgang fra Esbjerg direkte til Østerport station i København. Det vil i fremtiden ske 14 gange i døgnet på hverdage. Foto: Henrik Dons Christensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce