Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Esbjerg-lærere arbejdede gratis

I mindst et tilfælde har lærere arbejdet gratis på en lejrskole i Esbjerg Kommune. Det er på ingen måde inden for kommunens retningslinjer, lyder det fra skolechefen.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce