Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Farup tog skraldet

Cirka 60 borgere fra Farup deltog søndag i den årlige affaldsindsamling. Øget fokus har gjort, at affaldsholdet samlede mindre skrald sammen end tidligere.

Efter affaldsindsamlingen mødtes folk til frokost med pølser, øl og vand, hvor de også kunne se den samlede mængde skrald. Foto: Anna Husted Kristensen
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce