Gå til indhold
Annonce
Esbjerg

Fire Ribe-skoler til VM i høvdingebold

180 elever fra 3. klasserne på de fire skoler, som hører under Vadehavsskolen var torsdag formiddag samlet til en drabelig turnering i høvdingebold. Det skal styrke sammenholdet mellem både børn og voksne på de fire skoler.
Der blev gået til sagen med masser af entusiasme, da 180 elever fra 3. klasserne på torsdag formiddag dystede i VM i høvdingebold i Ribe Fritidscenter. Her fra en dyst mellem 3.a på Ansgarskolen og 3.b på Vittenbergskolen. Foto: Ole Maass.
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce