Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Graffitimalere: Vi stopper aldrig

Byens graffitimalere er klar over, at de bryder loven, hver gang de begiver sig ud og laver graffiti på andres ejendom, og selvom Esbjerg Kommune er i gang med en graffiti-strategi for at komme den ulovlige graffiti til livs, så har graffitimalerne ingen intention om at stoppe med deres ulovligheder.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce