Gå til indhold
Annonce
Esbjerg For abonnenter

Julemand, vågn nu op

Tradition: Brammings børn havde trukket nissehuen uden over elefanthuen og sørgede i snevejr for, at julemanden også i år vågnede op fra sin lange lur i vandtårnet.

Julemanden er en sovetryne, men Brammings børn har heldigvis stor erfaring i at få ham vækket. Som altid var massevis af børn mødt op ved Vandtårnet, og de tog glade i mod julemanden. Foto: Annett Bruhn
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce